torsdag 9. juni 2011

jaja våren ja......

den gikk den......og så kom sommer'n, eller skulle ha kommet. Regn og kaldt vær får en ikke akkurat til å flette blomsterkranser og springe barbeint rundt huset. Selv om skal jeg være ærlig er det ikke mye som får meg i den modusen :o)

Ms dritten er jo her da.....ganske upåvirket av om det er sommer, vår eller høst. Det eneste en kan være sikker på er akkurat det - og at vinter er det ikke !!!!

Er egentlig i et ganske svart humør - noe som ofte kan få en til å gjøre litt opp status....hvem er ens støttespillere og hvor går veien ? Mine barn, stakkars alle fire er jo mine, men de har jo ikke noe særlig valg da...

Finnes det noen som frivillig blir med på denne turen ?? Jeg er usikker på om jeg blir med.....tror jeg melder meg ut av det hele :o)

Nei, ikke sånn at jeg tar reper'n eller noe - det kan jeg ikke med alle disse ungene :o) men slik at jeg bare setter meg ned og blir observatør. Uten å delta utover det helt absolutte MÅ nivået.

1 kommentar:

  1. Melder meg som frivillig! ;)

    Jeg syns jeg ser deg som "observatør"! Pøh, hvem er det du tror du lurer? :)

    AM

    SvarSlett