søndag 27. mars 2011

nok ei helg over.....

Dagene er rolige ............ rolige med uro i om man kan si det. Kroppen er kanskje litt bedre faktisk og det er deilig. Har siste ukene tatt diverse vitaminer som skal være gunstige for ms ( syke / pasienter / hvilken kategori passer ? Opplever ikke meg selv verken som syk eller pasient )

Men tilbake til vitaminene..........føler meg litt bedre, litt mindre sliten, men det kan jo ha sammenheng med at jeg har jobbet litt mindre. Ikke godt å si, men en god følelse er det.........og kanskje kommer våren etterhvert også. Det er alltid en "høydare" når en kjenner sola varme og det kommer nok snart....

Men dette med slitasjen som jeg har drodlet om er nok uavklart.

Det er krevende å leve sammen med og helt sikkert krevende å leve uten....hva gjør man da ?

Slikt er ikke god ms-medisin. Mentalt stress eller uro setter seg i kroppen og mye slikt rår en ikke helt over, men noe burde man kunne styre unna.

Min samboer forstår dessverre ingenting av ms. Det er for så vidt naturlig nok sånn i utgangspunktet, men jeg syns jo han kanskje burde være interessert i å forstå da..........og det opplever jeg ikke at han er. Han er morsom og snill og god, men "ikke på nett" i det hele tatt med det som er viktig for meg - både på ene og andre måten.

Det er ikke greit å gå rundt å føle seg misforstått og frustrert ! Og nå er jeg i ferd med å bli ei gammel sur megge som bare klager :o)

sorry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar